سوگند،قانون ، استثنا،مقصر؟

سوگند،قانون ، استثنا،مقصر؟

مادر گفت عشق چیه ؟ و پدرحرفش را تائید کرد و گفت عشق چرت است عشق عقل ادم است

و من همچنان با لبخند به آن دو مینگریستم که چگونه نادانسته درمورد عشق اظهارنظر می کنند ... می نگریستم و افسوس می خوردم که 20 سال از زندگی مشترکشان می گذرد اما هنوز معنای عشق را نمی دانند .... تا قبل از این که شاهد این حرفهایشان باشم معتقدبودم هرکسی حداقل یک بار در زندگی اش یکی را دوست داشته حتی پدرومادر من اما گویی در اشتباه بودم .... در هر عقیده ای و قانونی استثنایی وجود دارد و استثنای قانون من پدرومادرم هستند ... هه جالب بود برایم این استثنای ناشناخته ....

و برایم جالب است این موضوع که هنوز والدین من عشق را نمی شناسند انگاه  من چه توقعی دارم که جامعه تعبیر درستی از عشق داشته باشد .... نه تنها والدین من بلکه بسیاری از والدین عشق را نمی شناسند و در یک زندگی کلیشه به سر می برند ... وشاید همین علت بسیاری از شکست های عاطفی ست .... والدین ما به ما نیاموختند عاشقی را ... انان نگاه نادرستی از عشق دارند چرا که با همین عقیده رشد یافتند و خواستند تا ما را نیز با این عقیده پرورش دهند در حالیکه نمی دانند هرچه بیشتر مبارزه کنند بیشتر با سرکشی مواجه می شوند .... من .... من پنهانی  عاشق شدم ..... و .... پنهانی شکست خوردم .... و نگذاشتم که والدینم بفهمند .... و ... نفهمیدند ... چراکه هیچ گاه عشق را درک نکرده بودند و  نمی دانستند هیچی را نمی دانستند هیچی از قانون و قاعده و تعریفش را .... اما من ... منی که مردانه جنگیدم با این شکست ... اکنون ... در همین جا ... مینویسم و سوگند یاد می کنم که هرگز .... هرگز .... نگذارم که دخترم بی هوا دل بدهد و بی هوا بشکند من در همین جا سوگند یادمی کنم که قبل ازاینکه غریبه ای بخواهد به دخترکم اداب عاشقی بیاموزد ... خودم مقدمه فصل عاشقی زندگیش را  بنویسم ...

 

به راستی که چقدر مظلوم واقع شده است این واژه عظیم و مقدس ....

 نتیجه تصویری برای دختروعشق

 



نظرات شما عزیزان:

Ŧคгรђค๔_0¹Յ¹
ساعت23:27---7 ارديبهشت 1395
وب خــوبــی داری . . . بمنــم سر بــزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






♥ دو شنبه 6 ارديبهشت 1395برچسب:, ساعت 22:38 توسط Reihaneh